مصاحبه آرشیو خبر ها
من و یوونتوس به توافق رسیدیم قراردادمان را فسخ کنیم

من و یوونتوس به توافق رسیدیم قراردادمان را فسخ کنیم

آنتونیو کونته در مصاحبه ای به کانال تلویزیونی یوونتوس گفت: «باید اعلام کنم که من و یوونتوس به توافق رسیدیم قراردادمان را فسخ کنیم. این تصمیم بعد از یک سفر طولانی گرفته شد. قهرمانی در هر تیمی سخت است اما وقتی شما در تیم بزرگ و باسابقه ای مانند یوونتوس کار می کنید که ملزم به برد هستید، کار برایتان سخت تر می شود. به هر حال کسی که خودش را به عنوان یک برنده به اثبات رسانده می تواند از این فشار جان سالم به در ببرد و فکر می کنم من این را ثابت کرده ام.»

 

از کونته سوال شد آیا برای مربیگری در تیم ملی ایتالیا که بعد از استعفای چزاره پراندلی در پی نتایج ضعیف جام جهانی بدون مربی است، آمادگی دارد و او پاسخ داد: «الان به حال فکر می کنم و تصمیمی که گرفته ام. اینکه آینده برای من چه خواهد بود چیزی است که از فردا به آن فکر میکنم.»


 او به هواداران یوونتوس هم پیام داد: «چیزی که می خواهم بگویم خودشان می دانند. قدردانی بزرگ و بی پایان از آنچه در طول این سال ها به عنوان بازیکن و مربی نسبت به من داشته اند. می خواهم هواداران به این سه سال افتخار کنند که ما به سه قهرمانی رسیدیم و رکورد امتیازی سری A را شکستیم، هیچ کس نمی تواند این را از ما بگیرد.» کونته ادامه داد: «از بازیکنانی که به من کمک کردند یک مربی برنده باشم و باعث شدند رشد کنم، تشکر می کنم. همچنین از رییس باشگاه که در زمانی سخت من را انتخاب کرد و همه کارکنان کوچک و بزرگ باشگاه.»


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
احمد رضا نیک اقبال
احمد رضا نیک اقبال«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: